Rabu, 1 September 2010

BeRaT bADaN ku sUdAh nAEk....!!!!!!

sumpah malu gilee tadii.....
depan kawan aku punyer sdare plak tuh....
hish...ada ke ptt budak tuh panggil aku gemok...
pehhh menyirap darah aku dgr....tapi dalam hati bagai nk mati...
sedih kot......hmmm..:(yee aku sedar diri aku xlawa....aku x cantik...
aku x kurus cam modal.......aku x tinggi...tapi aku dah usaha....waaa~macm mane nie..
someone...tlg aku kuruskan badan.....sumpah aku x nk malu mcm mlm nie.....1\9\2010...
malam yg xkan aku lupa........sumpah...aku akan balas balik......aku akan kurus satu hari nanty..aku berazam...aku x kiraa.........biar korang ternganga ke mati terus ke....lantak korang..
AKU NAKKKKK KURUSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!boleh x.....??????????:'(
sampai hati korang layan aku mcm nie......aku benci korang......gila habis2.....
biarpon aku nie tembam,gemuk ke,debab ke....aku lah kwn korang.....yg slalu tlg korang..
dalam kesusahan...korang mmg xkenang budi......dah kira bgs aku x memekak....
ermmm.........harap korang sedar......aku bkn nk mengata korang......just nk luahkan apa yg terbuku dalam hati nie jer...drpd simpan...aku bole jd gila.......:)huhu....(harap korang sedar)

1 ulasan: