Rabu, 1 September 2010

peperiksaan...

  • hai..lama  dah x taip kat blog nie....rindu gan gossip2...hehe..:)
  • arinie aku pekse eko.asas gan perd....
  • haha x tau nk ckp....time perd very silent mode r dorang....
  • time E.a plak.....adehh....bapak korang rr...cikgu dah ngamuk kot....
  • habislah camne gan ketas kita...xkn ckgu nk cmpk kot...
  • takut gile rr....waaa~:(cikgu jgn lah marah...nak marah kat dorang lah..
  • kat saya jgn...!!
  • ckgu lah yg paling baik kat kelas walaupon kitorang bnyk buad hal kan....kan..kan...hehehe:)
  • haish....pening kot....esok....
  • p.akaun..
  • math..
  • arrggghhhh!!
  • im gonna die....;D


  • laen citer plaak....
  • smalam aku x on fb....
  • sedih siot abg aku bwk g umah kwn dia......sengal punyer mangkuk....hahaha...
  • well hari nie baru je on9....sangat terkejut..
  • banyak yer..notification korang yer...
  • korang dengki ke kat aku sampai nk penuh .....jgn lah.....haha....no komen!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan