Rabu, 1 September 2010

my friends.....i luve u all.....



nie naufal.....mok...
hehehe....dia nie kuat marah....dia slalu salh akn aku..
ap jua skali pon hehe...kdg2 je membela aku...dia nie..kuat mengarut..hahaha...suka belasah org..
naufal,naufal,naufal taubat lah cepat.....:)





nie aliff huhu but i call him a vampires....
becoz he like it.....huhu....
x berapa knl sangat gan dia..
baru tau dia sama skola n kls gan hazim..
knl kat fb hehe:)comel orang yer......


nie fara mmber baik aku..huhu dia nie seorg yg agak peramah..
dari segi istilah pemarah...ahahaha...dia garang.....tapi she is nice...
sape dapat dia mmg bertuah...but dia dah berpunyer....
nama balak dia amirul yusuf.....dorang standart panggl pon kau aku....hehe..:)
takyah cover lah kak myraa ooii...:D


haha...sebenar yer ramai mmber aku act ..nk taip..payah kan.,...so...sambung....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan